تبلیغات
ورزش و تناسب اندام - تناسب اندام خود را حفظ كنید تا همیشه جوان بمانید

ورزش و تناسب اندام

زندگی با سلامتی زیباست

 

تناسب اندام خود را حفظ كنید تا همیشه جوان بمانید

 

نوع مطلب :تناسب اندام ،

نوشته شده توسط:م نجفیان

توصیه هایی پیش از آغاز تمرینات

توجه داشته باشید كه پیش از معاینه پزشك و تایید او، هیچ یك از تمرینات مزبور را شروع نكنید. پزشكتان شما را می شناسد و از ظرفیت و توانایی جسمتان نسبت به تمرینات خاص آگاه است. از این رو، حتی برای شروع تمرینات ساده، موافقت و نظر پزشك باید در اولویت باشد، چرا كه هر تمرین باید مطابق با شرایط فیزیكی خاص،  سن و جنسیت شما انجام شود. چنین عملی سلامتی شما را تضمین می كند و به شما اختیار می دهد كه از تمرینات مزبور سود برده، از این « دوره طلایی » كاملا لذت ببرید.

پس از كسب رضایت و توافق پزشك، تمرین ها را از ساده ترین آغاز، و هر كدام را چند بار تكرار كنید، البته به قدری كه پزشكتان توصیه نموده است. سپس به مرور تعداد تمرینات را افزایش داده، تا جایی كه بتواند پیچیده ترین تمرینات را با توجه به شرایط و چالاكیتان انجام دهید.

تذكرات را به دقت بخوانید، و با تمریناتی كه در حالت نشسته یا خوابیده انجام می شود، شروع كنید. بعضی از تمرین های ساده نظیر تمریناتی كه برای دست ها و پاها در نظر گرفته شده اند، باید به طور متوالی صبح ها پیش از برخاستن از رختخواب و شب ها پس از فراغت از كار انجام شود.

در صورت امكان، سعی كنید تمرینات را قبل از غذا انجام دهید. به هر حال، زمانی كه نتوانستید تمرینات مطرح شده را زمان بندی كنید، دست كم یك ساعت پس از صرف غذا اقدام به تمرین نمایید. باید خود را عادت دهید كه تمرینات را هر روز تقریبا در یك ساعت معین آغاز كنید. هنگام تمرین، از لباس راحت، شلوارك، و تی شرت استفاده نمایید. كفش هایتان را در آورید، جوراب بپوشید و یا كفش راحتی به پا كنید. تمرین ها را به آرامی انجام دهید. سادگی تمرین ها مهم نیست، و شما از هدف ممارست تمرینات مذكور مطلع خواهید شد. همیشه به خاطر داشته باشید، در صورت احساس خستگی، تمرین را متوقف نمایید. تمرینات باید مفرح و لذت بخش باشند.

چنان چه شما تاكنون هرگز به طور جدی ورزش نكرده اید، می توانید پس از جلب رضایت پزشك با احتیاط از ساده ترین تمرینات در هر گروه آغاز كنید و تا حد پیشرفته، تمرینات « دوره طلایی » را انجام دهید. این تمرینات نشاط، شادابی و سلامتی را در زندگیتان، در هر سنی كه باشید، به ارمغان می آورد. 





خواب و آرامش سه شنبه 12 اردیبهشت 1391
۲۰ نکته برای یک پیاده‌روی سالم یکشنبه 3 بهمن 1389
به راحتی لاغر شوید فقط با یک چراغ!! دوشنبه 1 آذر 1389
توصیه هایی باورنکردنی برای داشتن سلامتی فوق العاده دوشنبه 1 آذر 1389
نوشیدن اب باعث لاغری می شود چهارشنبه 16 تیر 1389
20 راهکار برای تناسب اندام سه شنبه 18 خرداد 1389
کوچک کردن چربیها ی شکم یکشنبه 26 اردیبهشت 1389
غذاهایی که شکم شما را آب می کنند شنبه 11 اردیبهشت 1389
راه حلی برای تثبیت کاهش وزن پس از رژیم دوشنبه 6 اردیبهشت 1389
آموزش برنزه کردن صورت و بدن سه شنبه 24 فروردین 1389
بهترین زمان برای چربی سوزی دوشنبه 23 فروردین 1389
کوچک کردن شکم چهارشنبه 14 بهمن 1388
یک رژیم بین المللى سه روزه پنجشنبه 8 بهمن 1388
10 فرمان برای فرار از بوی بد عرق! شنبه 26 اردیبهشت 1388
پوکی استخوان زن و مرد نمی‌شناسد دوشنبه 21 اردیبهشت 1388
قند موجود در مواد غذایی دوشنبه 21 اردیبهشت 1388
چگونه در پیاده‌روی کالری بیشتری بسوزانیم؟ چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388
ورزش و مكملهای غذایی شنبه 12 اردیبهشت 1388
تغذیه ورزشکاران و تامین انرژی شنبه 12 اردیبهشت 1388
5 توصیه مهم برای جلوگیری از ریزش مو یکشنبه 6 اردیبهشت 1388
نکاتی تازه درباره کوچک کردن شکم سه شنبه 1 اردیبهشت 1388
مزایای ورزش شنا دوشنبه 31 فروردین 1388
ارتقاء سلامت نوجوانان از طریق فعالیت بدنى و ورزشى دوشنبه 31 فروردین 1388
اقدامات اولیه در آسیبهای ورزشی پنجشنبه 20 فروردین 1388
بررسی آسیبهای ورزشی در معلولین پنجشنبه 20 فروردین 1388
مصدومیت ها در ورزش بسکتبال پنجشنبه 20 فروردین 1388
ورزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان پنجشنبه 20 فروردین 1388
ورزش وسلامتی کودکان پنجشنبه 20 فروردین 1388
انگیزه هایی برای ورزش كردن سه شنبه 18 فروردین 1388
چگونه قدرت کششی خود را تا بیست درصد افزایش دهیم سه شنبه 18 فروردین 1388
لیست آخرین پستها