تبلیغات
ورزش و تناسب اندام - چگونه قدرت کششی خود را تا بیست درصد افزایش دهیم

ورزش و تناسب اندام

زندگی با سلامتی زیباست

 

چگونه قدرت کششی خود را تا بیست درصد افزایش دهیم

 

نوع مطلب :مقالات علمی ،

نوشته شده توسط:م نجفیان

آیا مایلید که قدرت کششی خود، توانایی ایستایش و یا قدرت حرکت رو به جلوی خود را تا 20% افزایش دهید؟ راه حل اینجا است. عهد کنید که کششهای سنگین را سه بار در هفته وبرای مدت ده هفته انجام دهید. آیا آسان به نظر می رسد؟ بله آسان است اما می بایست عهد کنید و همه مراحل را به طور کامل دنبال کنید تا نتیجه عاید شود.

 ابتدا خودرا آزمایش کنید. مشخص کنید که چند کشش کنترل شده ی کامل می تواند به میله بارفیکس ویا جای انگشتان دسته ی یک سطل انجام دهید. این عدد را یادداشت کنید و محاسبه کنید که با 20% افزایش چه خواهد شد. این هدف شماست.

 برای دستیابی به این هدف می خواهیم از یکی از تکنیکهای آموزشی بیش- جاذبه ای من که در " آموزش صعود" به تفصیل آمده بود" استفاده کنیم.

 به طو کلی، می خواهیم با اضافه کردن وزن به بدن شما در حال انجام 5 حالت کشش، بیش جاذبه (بیشتر از کشش واقعی جاذبه) را شبیه سازی کنیم.  حتماً تا به حال تجربه کرده اید که پس از در آوردن چکمه های اسکی و یا یک کوله پشتی سنگین، احساس سبکی کنید. ما می خواهیم همین کار را باعضلات شما که در بالا رفتن دخیل هستند، بکنیم! راه حل این است که با 10 تا 30 پوند اضافه تمرین کنید تا سیستم عصبی و ماهیچه ای شما را وادار کنید تا با این افزایش ظاهری جاذبه سازگار شود. در دارز مدت توانایی ایستایش و کشش خود را افزایش می دهید، به طور پیوسته وبا همان وزن نرمال و آنگاه احساس می کنید که در ماه کوهنوردی می کند.

برنامه  این است که در روزهای عادی تمرین و یا روزهای صعود پنج نوع کشش اضافه وزن شده را حتی الامکان تا پایان همان جلسه وقتی که عضلات خوب گرم شده اند انجام دهید. برای چهار هفته اول یک کمربند 10 پوندی (بهترین روش) و یا یک بسته پر از لوازم به وزن 10 پوند استفاده کنید. حداکثر پنج حالت کشش را با حداقل 3 دقیقه استراحت در بین هر کدام انجام دهید. با تکمیل این دوره ی ده هفته ای پنج روز از تمرینات فاصله بگیرید و سپس خود را در وزن واقعی خود امتحان کنید و تعداد آن را بشمارید . احتمالاً تعجب می کنید؟

 نهایتاً این آموزش بیش- جاذبه ای برای کسانیکه قادر نیستند10 کشش متوالی انجام دهند مناسب نیست. در عوض می توانید به یک برنامه ی سه روز در هفته برای ده هفته در همان وزن واقعی خود اکتفا کنید. راز موفقیت خود بهره گیری از یک نشان است که شما را در انجام 8 تا10 کشش در هر کدام از آن پنج حالت یاری کند. هر مجموعه را با قدرت خود انجام دهید اما نشان را به انتهای ران خود منتقل کنید تا به شما کمک کند 8 تا 10 کشش را انجام دهید. در ظرف ده هفته به 8 تا 10 کشش می رسید و به طور پیوسته احساس قدرتمندی بیشتری می کند.

 چنانچه وزن شما کمتر از 150 پوند(68 کیلو) نصف وزن توصیه شده بالا را استفاده نمایید.





خواب و آرامش سه شنبه 12 اردیبهشت 1391
۲۰ نکته برای یک پیاده‌روی سالم یکشنبه 3 بهمن 1389
به راحتی لاغر شوید فقط با یک چراغ!! دوشنبه 1 آذر 1389
توصیه هایی باورنکردنی برای داشتن سلامتی فوق العاده دوشنبه 1 آذر 1389
نوشیدن اب باعث لاغری می شود چهارشنبه 16 تیر 1389
20 راهکار برای تناسب اندام سه شنبه 18 خرداد 1389
کوچک کردن چربیها ی شکم یکشنبه 26 اردیبهشت 1389
غذاهایی که شکم شما را آب می کنند شنبه 11 اردیبهشت 1389
راه حلی برای تثبیت کاهش وزن پس از رژیم دوشنبه 6 اردیبهشت 1389
آموزش برنزه کردن صورت و بدن سه شنبه 24 فروردین 1389
بهترین زمان برای چربی سوزی دوشنبه 23 فروردین 1389
کوچک کردن شکم چهارشنبه 14 بهمن 1388
یک رژیم بین المللى سه روزه پنجشنبه 8 بهمن 1388
10 فرمان برای فرار از بوی بد عرق! شنبه 26 اردیبهشت 1388
پوکی استخوان زن و مرد نمی‌شناسد دوشنبه 21 اردیبهشت 1388
قند موجود در مواد غذایی دوشنبه 21 اردیبهشت 1388
چگونه در پیاده‌روی کالری بیشتری بسوزانیم؟ چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388
ورزش و مكملهای غذایی شنبه 12 اردیبهشت 1388
تغذیه ورزشکاران و تامین انرژی شنبه 12 اردیبهشت 1388
5 توصیه مهم برای جلوگیری از ریزش مو یکشنبه 6 اردیبهشت 1388
نکاتی تازه درباره کوچک کردن شکم سه شنبه 1 اردیبهشت 1388
مزایای ورزش شنا دوشنبه 31 فروردین 1388
ارتقاء سلامت نوجوانان از طریق فعالیت بدنى و ورزشى دوشنبه 31 فروردین 1388
اقدامات اولیه در آسیبهای ورزشی پنجشنبه 20 فروردین 1388
بررسی آسیبهای ورزشی در معلولین پنجشنبه 20 فروردین 1388
مصدومیت ها در ورزش بسکتبال پنجشنبه 20 فروردین 1388
ورزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان پنجشنبه 20 فروردین 1388
ورزش وسلامتی کودکان پنجشنبه 20 فروردین 1388
انگیزه هایی برای ورزش كردن سه شنبه 18 فروردین 1388
چگونه قدرت کششی خود را تا بیست درصد افزایش دهیم سه شنبه 18 فروردین 1388
لیست آخرین پستها